Bloggpause ♥

Jag har märkt
att ingen läser min blogg så
jag tror nog att nästan ingen läser det här heller...
Men jag tänker defenitivt INTE radera bloggen!
Jag tänker bara vänta tills jag har kommit i
högre level tills jag börjar igen! Typ Level 8-9-10.
Men kom ihåg att det KAN hända att jag bloggar lite
då och då, så sluta INTE gå in på bloggen och läsa! :D
För KOM IHÅG:
Jag kommer att gå in på bloggen ibland och titta hur
många som har varit inne! :D Om det blir över 10 (?)
läsare på en dag så kommer jag defentivt att fortsätta!
Men då kan ni undra: Varför bloggar hon inte då när
hon är inne och kollar hur många mspare som har
besökt bloggen?
Jo, för att det är ju ingen som läser min blogg!
När jag börjar blogga igen så kommer det att komma nya roliga
inlägg t.e.x Svar på tal, Dagens Outfit m.m...
Så... Ciao... Kommer att sakna att skriva så! D':

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0